Zpět na stránku Mapa úspěchu

USSPA, s.r.o.

ČT1
Viděli jste 29. 5. 2015 na ČT1 Český rozhlas
Slyšeli jste na Českém rozhlase

Vstoupit
do diskuse

USSPA, s.r.o.

  • Vznik firmy: 1995
  • Místo působení: Dolní Dobrouč
  • Počet zaměstnanců: 50
  • Oblast podnikání: Odvětví • Obchod a služby

Více informací na stránkách USSPA, s.r.o.

Dne března 2015 oslavila 20. výročí založení první a největší domácí výrobce vířivek - společnost USSPA.

Dnes značka z Dolní Dobrouče vyváží do 20 zemí světa a patří mezi tři největší hráče na evropském trhu .

Firma má za sebou úspěšnou generační obměnu ve vedení, kdy řízení společnosti v roce 2011 přešlo z otce na dceru.

Petr Kolář předal firmu v den svých 60. narozenin své dceři Kateřině Kadlecové, která nyní vede společnost společně se svým manželem.

Rekord v prodeji

Firma v součanosti zaměstnává 55 osob a za první dva měsíce roku zaznamenala rekordní 212% nárůst prodejů oproti stejnému období loňského roku. Jako jediná společnost v oboru staví na práci svého interního designera Petra Slaniny. Z jeho aktuální spolupráce s externím autorem  Filipem Streitem ze studia Divan Design vznikl design nové generace zásadně inovovaných spa představované při příležitosti 20. výročí. Je charakteristická ve svém oboru ojedinělým a jednoznačně odlišitelným minimalistickým vzhledem, čistými liniemi a účelností tvarů. Zásadní oblastí jsou kromě designu i  technické inovace vzešlé  z vývojového oddělení USSPA, které nabídnou celou řadu revolučních funkcí.

Intimní relaxace na dosah

Od roku 2011, kdy firma uvedla na trh vizionářskou spa budoucnosti Solitaire jako dovršení šestnáctileté práce zakladatele firmy Petra Koláře, dosáhla nová generace mladých majitelů mnoha zásadních met, jejichž momentálním vrcholem je právě uváděná nová generace produktů.

Komunikační kampaň  k uvedení této nové generace spa zahrnuje printy, on-line aktivity a big boardy s novým vizuálem založeným na jednoduché výrazově čisté komunikaci nových produktů ve spojení s luxusní atmosférou. Celou kampaň v režii reklamní agentury Arkadia a PR agentury Konektor propojuje slogan graficky ztvárňující předložku iN ve dvou variantách slov, a to buď „inteligentní“ nebo „intimní“, která se obě ke světu relaxace ve stylu USSPA neodmyslitelně váží. Přídomkem iN v pojmenování se zároveň odlišuje generace inovovaných produktů představovaná při příležitosti 20. výročí firmy.

Bojují proti nekalým prodejcům

Spolu se svým výjimečným postavením firma přijala i odpovědnost a systematicky pracuje na kultivaci prostředí na českém trhu spa. Snaží se bojovat proti kopiím a nekalým praktikám prodejců čínského zboží. USSPA sama patří mezi hojně kopírované výrobce, také proto si cení aktuálního úspěchu, kdy jako první firma v oboru vířivek dosáhla certifikace Česká kvalita Czech Made. Letos bylo snažení firmy rovněž oceněno cenou Superbrands udělovanou nejvýznamnějším značkám v jednotlivých oborech.

Fotogalerie

Diskuse

Pokud chcete být pod Vaším příspěvkem podepsáni, zadejte nejlépe celé jméno a příjmení